Wiosenne porządki:)

// // Leave a Comment
Nadszedł czas aby zrobić lekkie porządki w sprzętowni:]
Na początek idzie do sprzedania moja lampka która służy mi już jakiś czas, nie jest to jakaś rewelacja ale jak widać da się z niej wycisnąć wiele, Efekty można zobaczyć u mnie na blogu:) Wszystkie zdjęćia studyjne wykonane są za pomocą tej lampy:)




   








Lampa kupiona no dobre kilka lat temu.
Firma: F&V
Liczba przewodnia: 32
regulacja mocy: 1-1/8

Stan oceniam na dobry ze względu na rysy. Jedyny mankament to taki że z moim wyzwalaczem nie działa, tzn chyba jest jakiś problem z gniazdem synchro bo raz wyzwoli a raz nie.
Dlatego wyzwalałem ją poprzez fotocelę inną lampą.
Z lampą w zestawie jest softbox o wymiarach 60x60cm.
Lampa z softboxem idealnie się nadaje do portretowych zdjęć jak i również do fotografii produktowej. 
Tanim kosztem mamy sprzęt który jest w sam raz na początek zabawy ze światłem błyskowym.
Cena: 200zł do niewielkiej negocjacji! +koszty wysyłki.
Istnieje możliwość odbioru sprzętu na Śląsku, w Katowicach jestem od niedzieli do czwartku.
Jak i również w weekendy mogą do Krakowa dostarczyć sprzęt.
Kontakt: kuzynpit@gmail.com
















0 komentarze:

Prześlij komentarz