Skana, Iva i deszczowy plener

// // 4 comments
Pogoda lubi czasem płatać figle, ale to nie powód żeby znowu odwoływać sesje(chyba że naprawdę leję;)).
Tym razem pogoda zepsuła się w trakcie zdjęć ale na tyle że można było działać;)
Jak to początek wiosny;)
Do realizacji pomysłu, który razem z Iwoną stworzyliśmy, zaprosiliśmy Joannę która bardzo chętnie chciała wziąć udział w sesji(ponownie;)). 
Stylizacje przygotowała Iwona Skupińska.
Klimat zdjęć wyszedł bardzo liryczny i spokojny! Zdecydowanie przyznam się że musiałem się z tymi zdjęciami oswoić;) Całość zgrała się z zamysłem stylizacji:) Dla odmiany od aktów, glamourków i bielizny taka sesja pozytywnie wpłynęła na mnie;)
Co do osprzętu to postanowiłem sprawdzić jak działa softbox reporterski 
wraz z lampą Canon 430ex. Testy w plenerze wypadły pozytywnie. 
Gdyby nie deszcz to zabrałbym Quantuuma.


































4 komentarze: Leave Your Comments

  1. Czym bliżej końca, tym bardziej mi się podoba ♥
    Pewnie dlatego, że modelka zdjęła buty które mi przeszkadzały na początku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stylizacje, świetne zdjęcia :) Szczególnie podoba mi się to, na którym chyba coś wpadło w wodę, bo tworzy taki rozprysk czy jak to nazwać :D
    Zdjęcia z klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie, szczególnie w żółtej spodniczce...bardzo fajny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna miejscowka, wyglada jak okolice Lesnego Dworu, ale tam nje ma kladki.
    Fajne zdjecia

    OdpowiedzUsuń